ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

قهر و آشتی

 

از چهارشنبه می دانستم که روز شنبه با او آشتی می کنم البته چهارشنبه تقریبا نصفه و نیمه با هم آشتی کرده بودیم او به علی گفته بود که خیلی من رو دوست دارد البته من هم ته دلم او را دوست داشتم ولی یک چیزی مانع می شد که با او آشتی کنم چهارشنبه دل به دریا زدم و به علی  گفتم که من هم خیلی او را دوست دارم مطمئن بودم که علی این را به او می گوید تا صبح کلی خواب دیدم آن قدر توی فکر بودم که نفهمیدم کی به مدرسه رسیدم پیش دوستم حسین رفتم بالاخره علی رسید ازش پرسیدم وقتی حرف من را به او گفتی چی شد ؟ علی گفت : خیلی خوشحال شد . پرسیدم : حالا آمده . گفت نه از سرویس جا مانده .

زنگ خورد اما او هنوز به مدرسه نرسیده بود . هزار جور فکر و خیال در سرم بود . برنامه صبحگاهی هم تمام شد . اما هنوز او نیامده بود . زنگ اول فارسی داشتیم معلم فارسی به کلاس آمد دیگر داشتم مطمئن می شدم که آن روز به مدرسه نمی آید . اما ناگهان در باز شد و او وارد کلاس شد . اول به من نگاه کرد . اما من آمادگی نگاه کردن نداشتم . زنگ فارسی تمام شد . نمی توانستم سر کلاس بنشینم به همین خاطر به کلاس دوم رفتم . زنگ تفریح تمام شد . باید سر کلاس می رفتم اما می ترسیدم حسین مرا به زور داخل کلاس کرد فورا سر جایم نشستم و مشغول ور رفتن با کیفم شدم  علی آمد بالای سرم و گفت : دلت می خواهد با او آشتی کنی ؟ گفتم: آره  گفت : یعنی چه ؟ شما هر دویتان می خواهید با هم آشتی کنید اما با هم قهرید . الان آشتی تون می دهم . علی رفت و کمی با او صحبت کرد بعد هم هر دو آمدند پیش من . علی گفت : سجاد بلند شو . بلند شدم . من و او روبروی هم ایستاده بودیم و به گفشهای هم خیره شده بودیم ......

فروش مجموعه بینظیری از دوربین ها برروی Ebay

یک کالیفرنیایی علاقمند به عکاسی مجموعه بی نظیری از دوربین های خود را که طی ۵۰ سال گذشته جمع آوری کرده، برای فروش برروی وبسایت Ebay قرار داده است. این مجموعه شامل بیش از ۱۰۰۰ عدد دوربین مختلف از شرکت هایی مانند Canon, Nikon, Polaroid, Yashica و Mamiya می باشد.

در بین این مجموعه انواع و اقسام مدل های مختلف دوربین وجود دارد. قیمت پیشنهادی این فروشنده برای این مجموعه بی نظیر و فوق العاده از ۳۴.۹۹۹ دلار شروع شده و هم اکنون علاقمندان برای بدست آورده آن می توانند پیشنهادهای خود را ارائه بدهند. فروشنده اعلام کرده که این مجموعه را با ۵۰۰۰ دلار به هر نقطه ای در دنیا ارسال خواهد کرد (۵۰۰۰ دلار هزینه پستی ارسال این مجموعه است).


شما هم در صورتیکه به این مجموعه علاقمند شده اید و می خواهید آن را بدست آورید می توانید پیشنهاد خود را در وبسایت Ebay ارائه دهید.

فاطمه بهبودی در میان برگزیدگان مستر کلاس ورلد پرس فوتو 2013


بنیاد ورلدپرس فوتو اسامی ۱۲ عکاس جوان برگزیده برای بیستمین دوره مستر کلاس سالیانه این بنیاد را اعلام کرد و نام فاطمه بهبودی از ایران نیز در میان برگزیدگان دیده می شود.

در این مسترکلاس ۶ روزه که از ۲ تا ۸ نوامبر ۲۰۱۳ در آمستردام هلند برگزار خواهد شد، عکاسان برگزیده با ۶ کارشناس مجرب در مورد مسائل تکنیکی و بصری کارهایشان به گفتگو و تبادل آرا خواهند پرداخت. دوازده عکاس برگزیده امسال از میان ۱۷۴ عکاس از ۵۴ کشور انتخاب شده اند و همراه با فاطمه بهبودی، عکاسانی از روسیه، اسپانیا، ایالات متحده، ویتنام، فرانسه، بلژیک، فلسطین، گرجستان و فیلیپین نیز حضور دارند.

فاطمه بهبودی سومین عکاس ایرانی است که موفق به حضور در این دوره می شود. پیش از او نیوشا توکلیان در سال ۲۰۰۶ و علی اکبر شیرژیان در سال ۲۰۰۹ موفق به حضور در مسترکلاس ورلدپرس فوتو شده بودند.

مراسم داوری بخش اصلی دو سالانه «نور و نگاه»

مراسم داوری بخش اصلی دو سالانه «نور و نگاه» برای اولین بار به صورت علنی و با حضور علاقه‌مندان به آشنایی با روال داوری در نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز برگزار شد و راه یافته‌گان به شرح زیر معرفی شدند:
احسان سجادی، احمدرضا سهرابی، اصغر عالیشاه، امیر مافی بردبار، امیر مینابیان، امیر عنایتی، امیر حسین حیدریان، امیر حسین کیارستمی، امین نظری، ارش مهدوی، بزرگمهر اجلال، بهاره محمدیان، بیتا ذوالفقاریان، جاوید خدمتی، جواد عسگر اوغلی، حامد بزاززادگان،
حجت اله عطایی، حسین نیک مهر، حسین میر کمالی، حسن الماسی، حسین قمشی، حمید عزیزی خانقاهی، حمیدرضا هلالی، حمید رضا مجیدی، حمیده سلیم‌نژاد، حنیف شجاعی، داوود عامری، راضیه بیات، روزبه فکوری، رهبر کوهی، ساسان جوادنیا، سامان پورخوش آموز، سروش جوادیان، سعید عربزاده، سعید چاوشی اکبری، سعید گلی، سهند تاکی، سعیده کارگر، سیدرضامهری، سید مجتبی مظلوم‌زاده، سیدولی شجاعی لنگری، سیدرضا مقصودی، سید علی حسینی فر، صادق سوری، عالیه امانی، عبدالحمید شکری، عبدالخالق دهنوئی، عصمت یادگاریان، عبدالرضا کاکائی، عبداله ظریف ضروری، علی مهرورز، علی کرمی، علی اکبر آذریار، علی رضا بندی گلستانی، علیرضا حسینی، علیرضاحیدریان، غلامرضا یزدانی، فردین نظری، علیرضا عباسی، کیخسرو حسن‌پور، مجید نیک اعتماد، مجید جمشیدی، مجید حامد حق دوست، محمدرضایی، محمد وروانی فراهانی، محمد صفرپور، محمد حیدریان، محمد حسن ساجدی، محمدرضا اخوندی، محمد علی میرزایی، محمدرضا مومنی، مرضیه بن یاسین، مریم کاشانکی، منصوره معتمدی، معصومه فریبرزی، مهدی حسین خانلو، مهدی طاهری، مهدی تیزرویان، ناصر محمدی، نیره پازوکی، وحید بیوته، وحید بابائی، هادی عسگری

داوری در چهار مرحله برگزار شد که سه مرحله آن علنی و آخرین مرحله آن به صورت غیرعلنی بود که در ابتدا داوران به صورت انفرادی تمام آثار رسیده را که به صورت کد نامگذاری شده بودند با قوانین و موضوعات مطرح شده در فراخوان تطبیق داده و تعدادی از آثار در این مرحله حذف شد. در قسمت بعد به صورت گروهی بر روی عکس‌های باقی‌مانده تبادل نظر کردند که در ‌‌نهایت، حدود ۲۰۰ عکس به مرحله سوم داوری راه یافتند. در سومین مرحله داوری ۱۰۰ عکس انتخاب و به مرحله نهایی فرستاده شد. این سه مرحله در حضور عکاسان و علاقه‌مندان برگزار شد و در زمان‌های استراحت، هیئت داوران پاسخگوی سئوالات حاضران در خصوص نحوه حذف آثار و داوری بودند.

اولین دوسالانه عکس «نور و نگاه» به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان البرز و مشارکت مجتمع فنی تهران شعبه البرز اعلام فراخوان نموده بود که تعداد ۴۰۲۲ عکس از ۵۲۹ عکاس توسط دبیرخانه در بخش اصلی دریافت و داوری شد. داوری بخش جنبی و زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز متعاقبا اعلام خواهد شد.