ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره راک صربستان

موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره راک صربستان
هفتمین جشنواره بین المللی راک در کشور صربستان اسامی راه یافتگان این دوره خود را اعلام کرد.به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " عکاسان ایرانی که در این جشنواره حضور چشمگیری داشتند موفق شدند با کسب دیپلم افتخار و تعداد قابل توجهی عکس های مورد نظر گروه داوری، به مرحله نهایی این جشنواره راه یابند.
این جشنواره هفتمین دوره خود را زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی (FIAP) انجمن عکاسان آمریکا (PSA) و اتحادیه جهانی عکاسان (UPI) برگزار نمود.
در این جشنواره تعداد 663 عکاس از 58 کشور جهان، در مجموع تعداد 8753 قطعه عکس را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که در نهایت پس از برگزاری نشست ارزیابی گروه داوری، مهدی ارسطویی به عنوان تنها ایرانی حاضر در میان عکاسان برتر این جشنواره، توانست دیپلم افتخار فیاپ را با عکس " آوای عثیری " از آن خود کند.
اسامی عکاسان ایرانی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره به این ترتیب است:
اصغر صامتی، مهدی ارسطویی، حسین شجاعی منش،عرفان شعرا، سیداسماعیل موسوی، وحید قاسمی زرنوشه، امید امیدواری، علیرضا پورخان، روح الله محمودی، محمد گلمحمدی، حجت ا.. عطایی، کامل روحی، محسن رشیدی، فرید ثانی، سیدعلی حسینی فر، حامد صادقی، محمدامین صاحب پور، علیرضا حسن زاده فرد، اکرم رشیدی، مونا نیکوگفتار و زینب عربی.
لازم به یادآوری است اصغر صامتی با سه قطعه عکس: برج های بزرگ، قبائل عشایری و خدایی یکسان، در زمین و آسمان، محمدرضا مومنی با چهار قطعه عکس: لبخند، نان و خاک، دوران تاریک و دریای درون، محمدرضا مومنی، مهدی ارسطویی با سه قطعه عکس: تنها در بیابان، کارناوالی از تاریخ و دالان، حسین شجاعی منش با چهار قطعه عکس: سگ کوچک و زندگی 1و2و3 و عرفان شعرا با دو قطعه عکس: باران آهن و موسیقی حزین از اعضای کانون عکاسان اصفهان و کلوب عکس 202 می باشند که در این جشنواره به این موفقیت دست یافته اند.
منبع : سایت چیلیک

برگزیدگان تیرماه جشنواره عکس یزد پیکچرز


برگزیدگان تیرماه جشنواره عکس یزد پیکچرز

نفرات برگزیده جشنواره عکس یزد پیکچرز انتخاب و جایزه نقدی این دوره به محمد امین نادی نفر اول، عبدالله حیدری نفر دوم و سید شهاب الدین شهابی نفر سوم رسید. بر اساس فراخوان این دوره جایزه نفر اول هشتصد هزار تومان، نفر دوم چهار صد هزار تومان و نفر سوم دویست هزار تومان بود که به حساب نفرات اول تا سوم واریز شده است.
انتخاب عکس‌های تیرماه جشنواره یزد پیکچرز را منصور نعیمی بر عهده داشت که به ۱۰ عکس برگزیده صادق ذباح، جواد عسگر اوغلی، جمشید فرجوند فردا، علی سراج همدانی، حمیدرضا بازرگانی، حجت الله عطایی، حسن دهقاندوست، بهنام صدیقی، هاشم شاکری و مریم ظهیر مهر از طرف ایشان کتاب فرهنگ جامع هرمزگان و کتاب جشنواره اردیبهشت بندرعباس دوره دوم و سوم و از طرف مدیر جشنواره یزد پیکچرز کیف کمری به همراه جلد اول کتاب فتوژورنالیسم ، در سالروز تولد این ۱۰ عکاس برگزیده برایشان ارسال خواهد شد.