ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

اولین نمایشگاه هنرمند عکاس آقای حسن الماسی در نگارخانه اشراق قم

http://s2.picofile.com/file/7351616769/IMG_4031_copy.jpg


اولین نمایشگاه هنرمند عکاس آقای حسن الماسی در نگارخانه اشراق قم در حال برگزاری است .

در متن ابتدای قاب این نمایشگاه آمده است :

حسن الماسی هستم متولد 1361 قم . تحصیلاتم کارشناسی حوزوی هست و حدود ده ساله که عکاسی رو شروع کردم . ده ساله دارم شروع  می کنم هم چنان.

اولین دوربینم یه  براون  نگاتیوی بود . خریدمش صد تومن . یه سال باهاش عکس گرفتم و فروختمش صد تومن . وقتی ازدواج کردم پولایی که تو عروسی به عنوان هدیه بهمون دادن رو جمع کردیم  و باهاش یه دوربین دیجیتال کامپکت خریدیم . پنج شش  سال هم با اون کار کردم . بعد از هفت  هشت سال عکاسی دیگه  وقت این بود پا به دنیای  اس  ال  ار  بذارم خوب این کار رو کردم و الان دو سالی هست که دوربین فعلیم رو که یه هفت دی  هست دارم . نه رشته تحصیلیم عکاسی بوده و نه تا به حال یک کلاس عکاسی شرکت کردم . هر چی بوده عشق بوده و عشق  و البته تلاش . بشتر از زمانی که صرف عکس کردم . توی اینترنت دنبال مطالب آموزشی و تخصصی عکاسی بودم .

در این نمایشگاه چهل  قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه 50 در  70  در موضوعات پرتره   طبیعت  و مستند اجتماعی به نمایش در آمده است .

علاقه مندان می توانند به مدت  دو هفته از تاریخ  21 فروردین ماه تا 5 اردیبهشت ماه  1391 از این نمایشگاه در نگارستان اشراق بازدید نمایند.

ساعات بازدید :  9 تا 13     17 تا 21      مکان نگارستان  قم   خیابان صفاییه نگارستان اشراق

تهیه خبر : حجت الله عطایی