ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

ترنم

هر چقدر بگویی: مردها فلان، زن ها فلان، تنهایی خـوب است، دنیا زشت است ... آخرش روزی قلبت برای کسی تند تر می زند...

برگزیدگان جشنواره ملی عکس آیات معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره ملی عکس آیات معرفی شدند ا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اعلام برگزیدگان جشنواره ملی عکس آیات با محوریت قرآن کریم در استان خبر داد.

منصور ایمانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان از گیلان، گفت: بیش از یک هزار و 400 قطعه عکس از 200 عکاس کشور به دبیرخانه جشنواره ملی عکس آیات گیلان ارسال شده است.

 وی با بیان اینکه از این تعداد 60 قطعه عکس از 38 عکاس به بخش انتخاب آثار جشنواره راه یافت، تاکید کرد: در انتهای جشنواره، 4 نفر از عکاسان به عنوان برگزیده و 8 نفر شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

 دبیر جشنواره ملی عکس آیات با بیان اینکه داوری جشنواره عکس آیات، توسط متخصصین و اساتید رشته عکاسی کشور انجام شده است، اظهار داشت: سید عباس میر هاشمی، کریم ملک مدنی و علیرضا کریمی صارمی به عنوان سه داور کشوری جشنواره ملی عکس آیات هستند.

 ایمانی در ادامه با اشاره به اینکه جاوید تفضیلی از تهران به عنوان نفر اول مسابقه انتخاب شده است، تصریح کرد: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه یک میلیون و 500 هزار تومانی به عنوان هدیه نفر نخست مسابقه است.

 وی همچنین مهدی معصومی گرجی، منصوره معتمدی و نقی خوش خلق از تهران را به عنوان نفرات دوم تا چهارم جشنواره عکس آیات معرفی و بیان داشت: لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی، هدایای این نفرات منتخب است.

 دبیر جشنواره ملی عکس آیات، با بیان اینکه 8 عکاس منتخب دیگر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از حمید سلطان آبادیان از مشهد، مریم فطورچیان از رشت، حجت الله عطایی از قم، محمد جواد مکتبی از گرگان، سید علی حسینی فر از سبزه وار، یوسف اکبری پابندی از تبریز، سید حسین حدائقی از رشت و سید جلیل حسینی زهرایی از مشهد تجلیل شده است.

 ایمانی، همچنین از افتتاح نمایشگاه آثار منتخب شرکت کنندگان در جشنواره ملی عکس بصیرت در گیلان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از اول تا هفتم اسفند ماه سال جاری در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اذعان کرد: جشنواره ملی عکس آیات به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد